Kampania AdWords to alternatywna forma pozycjonowania w Google. W ramach uruchomionej kampanii – podobnie jak w przypadku pozycjonowania klasycznego – ustalane są słowa kluczowe dla których Państwa strona będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania. Google wyświetlają stronę w odrębnym obszarze, a płatność naliczana jest tylko za kliknięcie na reklamę i wejście na Państwa stronę.
Stawka za kliknięcie naliczana jest dynamicznie przez Google, konfigurując kampanię możemy wyszczególnić maksymalną kwotę jaką możemy przeznaczyć na takie pojedyncze kliknięcie. Nasza firma zajmuje się odpowiednią konfiguracją kampanii AdWords oraz kontrolowaniem, optymalizacją i raportowaniem kampanii. Odpowiednio skonfigurowana i zoptymalizowana kampania zapewnia dużą skuteczność pozycjonowania przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu. Warto podkreślić, że w przeciwieństwie do pozycjonowania klasycznego kampania AdWords pozwala na osiągnięcie wysokiej pozycji już w ciągu kilku godzin.
Zakres prac w przypadku kamopanii AdWords:
- konfiguracja konta AdWords, utworzenie kampanii reklamowej AdWords,
- dobór i optymalizacja fraz kluczowych w kampanii AdWords,
- konfiguracja kampanii w zakresie obszarów geograficznych,
- konfiguracja kampanii w zakresie czasu publikacji reklamy,
- ustalenie limitów kwotowych dla poszczególnych dni kampanii,
- ciągłe monitorowanie i optymalizacja kampanii,
- cotygodniowe raportowanie z przebiegu kampanii,
- cotygodniowy raport dotyczący ilości wejść na stronę (szczegółowy).
Rezultaty z kampanii AdWords:
- natychmiastowe pojawienie się Państwa strony w wyszukiwarce Google,
- opłata pobierana za wejście na Państwa stronę,
- natychmiastowa reakcja na zmiany słów kluczowych,
- możliwość szybkiej i skutecznej reklamy.