Pozycjonowanie strony to usługa abonamentowa polegająca na prowadzeniu działań mających na celu zwiększenie oglądalności strony. W zależności od indywidualnych potrzeb oferujemy kilka wariantów reklamy i pozycjonowania w śród których warto nadmienić pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.
Zapraszamy do kontaktu, wówczas przedstawimy propozycję dopasowaną do Państwa indywidualnych potrzeb.
Pozycjonowanie klasyczne
Wariant klasycznego pozycjonowania polega na umieszczeniu Państwa strony wśród pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania na daną frazę kluczową. Koszt pozycjonowania jest ustalany na wstępie, cena jest określana indywidualnie, w zależności od trudności fraz kluczowych, a opłata jest pobierana wówczas, gdy strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Do tego czasu prace prowadzimy na własny koszt.
Więcej o pozycjonowaniu klasycznym »
Przykład: strona www.obuwie.pl jest pozycjonowana na frazę kluczową “obuwie sportowe” w cenie 30zł/miesiąc. Do momentu kiedy strona www.obuwie.pl znajduje się poniżej pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania dla powyższej frazy prace prowadzimy na własny koszt. Faktura na ustaloną kwotę zostaje naliczona dopiero w momencie, kiedy strona uzyska wysoką pozycję w wynikach. Wówczas za dany miesiąc zostaje naliczona kwota 30zł.
Prowadzenie kampanii reklamowej AdWords
Kampania AdWords, to alternatywna do klasycznego pozycjonowania forma reklamy w Google. W ramach uruchomionej kampanii – podobnie jak w przypadku pozycjonowania klasycznego – ustalane są słowa kluczowe dla których Państwa strona będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania. Google wyświetlają stronę w odrębnym obszarze, a płatność naliczana jest w przypadku kliknięcia na reklamę i wejścia na Państwa stronę.
Podsumowanie
Wybór odpowiedniego wariantu pozycjonowania zależy od indywidualnych oczekiwań. Oba warianty pozycjonowania mogą być prowadzone równolegle i się uzupełniać. Często proponujemy mix obu wariantów, który pozwala na osiągnięcie wysokiej pozycji “od zaraz” poprzez kampanię AdWords i stopniowe odchodzenie od kampanii AdWords w przypadku, gdy rezultaty pozycjonowania klasycznego stają się widoczne. Zapraszamy do kontaktu, przeprowadzimy audyt i dobierzemy najlepszy wariant dla Państwa potrzeb.